דף הבית טיפים לבחירת משרדים להשכרה במגדלי עזריאלי

טיפים לבחירת משרדים להשכרה בתל אביב

מגוון סוגי העסקים הוא עצום, לכל סוג של עסק יש צרכים ואלמנטים המושפעים באופן ישיר מהעסק, מיקומו וקהל היעד שלו. מבין כל הדברים שיש לתת עליהם את העדעת הוא ללא ספק נושא המיקום ובכלל זה המשרד.

אצלנו תקבלו שירות מקצועי בכל הנוגע אל משרדים להשכרה בתל אביב

משרדים להשכרה בתל אביב בוחרים עם שיקול דעת

מגוון סוגי העסקים הוא עצום, לכל סוג של עסק יש צרכים ואלמנטים המושפעים באופן ישיר מהעסק, מיקומו וקהל היעד שלו. מבין כל הדברים שיש לתת עליהם את העדעת הוא ללא ספק נושא המיקום ובכלל זה המשרד.

יש מקומות בהם יהי משרד מפואר ככל שיהיה אך לא יגיעו אליו לקוחות או שלקוחות ימנעו מלהגיע אליו ורק בגלל המיקום שו או חוסר נגישות מבינת תחבורה (פרטית או ציבורית). מכיוון שאחוז גבוהה מבתי העסק אינם בעלי ממון או שאינם מוצאים רכישת משרד כרווחי הם למעשה שוכרים אותו.

הפתרונות המוצעים לבתעלי עסקים הכוללים משרדים להשכרה בתל אביב יכולים להיות בוריאציות מגוונות הבאות לידי ביטוי בטח הכללי, רמת גימור, עיצוב פנימי ושאר שירותים כגון ניהול, ניקיון, שמירה, חנייה ועוד.

בחירת משרדים להשכרה בתל אביב צריכה להתבצע לאחר שיקול דעת ובחינה מקיפה של הצרכים וכמובן של התקציב העומד לרשותכם.

 

מגוון משרדים להשכרה בתל אביב עם תמחורים שונים, למה?

כפי שציינו חשוב להתאים לכל סוג עסק משרד שישרת אותו באופן מלא. יש המון פתרונות של משרדים להשכרה כאשר השוני הבולט בינהם בא לידי ביטוי העלות החודשית אותה נשלם עבור השכירות. העלות הזו כולל בית היתר את הבסיס שהוא המשרד ואת ה"נלווים" שלו כגון שירותי ניקיון, שמירה ודמי ניהול. לפניכם כמה נקודות שיעזרו לכם בבחירה והחלטה לגבי המשרדים להשכרה בתל אביב:

שטח – בחירת שטח המשרד תלוייה בייעוד שלו, אם אופי העבודה שלכם הוא בשיטת ה"מרחב פתוח" הרי שתרצו כמה שפחות חוצצים וקירות, לעומת זאת אם אתם ממדרים את העובדים ומפרידים בין המחלקות יתכן כי דווקא חדרים וקירות יהיו מתאימים לכם. קחו בחשבון שככל שהשטח גדול יותר כך עליות השכירות והאחזקה יהיו גבוהים יותר.

גימור – ממש כמו השטח למשרדים להשכרה בתל אביב יש רמות גימור שונות, החל ממשרדים שאותם תקבלו "ערומים" ועד למשרדים מצוידים מכף רגל ועד ראש. כמובן שככל שהגימור מרשים יותר העלות ↑ גבוהה יותר.

מיקום – גבוה = יקר, נמוך = זול, מרכז = יקר, פריפריה = זול – ככל שתעלו ותטפסו בקומות המבנה כך העלויות יהיו גבוהות יותר וככל שתתקרבו אל המרכז המחיר יעלה באופן ישיר. לכן חשוב לקחת בחשבון בעת בחירת משרדים להשכרה את המיקום הן מבחינה גאוגרפית והן מבחינת המבנה.

Xטרא – משרד הוא לא רק 4 קירות, יש בו הרבה מעבר. להבדיל משכירת דירה ששם תשלמו שכירות, חשמל מים ואולי מחיר השכירות יכלול את הכל יחד, הרי שמשרדים להשכרה בתל אביב כוללים מגוון שירותים (לא תמיד, חשוב לבדוק) כגון שירותי ניהול, ועד, ניקיון, שמירה, חנייה ועוד. סך כל אלו יהוו אתהעות החודשית אותה תצטרכו לשלם ואם לא תקחו אותם בחשבון אתם עלולים להיות מופתעים מהעלות האמיתית של השכירות.

אז איך בוחרים משרדים להשכרה בתל אביב?

הבנו שיש שוני בין משרדים שונים, גם במשרדים להשכרה בתל אביב יש לא מעט הבדלים שהוסבר עליהם מקודם, אז איך נדע מה מתאים לנו יותר ומה פחות? אלו כמה כלים שיקלו עליכם בהחלטה:

תקציב – לא שוכרים אם אין תקציב! שכירות היא התחייבות לתקופה, חשבו את העלויות, הקצו תקציב לצורך כך (יתכן שזה יבוא על חשבון הרווח שלכם, יתכם שיש לכם הון עצמי) בשום אופן אל תצאו לדרך אם אין להם מאיפה לשלם.

אופי העסק – האם העסק מיועד לקבלת קהל? אולי אלו משרדים שאין צורך בחדרי פגישות / אירוח וכדומה? הגדירו בדיוק את העסק שלכם ואת אופיו על מנת שבחירת המשרד תתאים לכם ככל האפשר.

אופק העסק – האם אתם רואים את העסק שלכם ע אופק? הכוונ ההיא שאם אתם "מריצים" ניסוי לשנה שנתיים זה אופק קצר אולם אם אתם אומרים שאתם הולכים על כל הקופה ונותנים צ'אנס לעסק עם טווח רחוק אולי ישתלם לכם לבצע עסקת שכירות ארוכת טווח (אולי עם אפשרות לשוכרי משנה). באופן זה עלות השכירות השנתית הממוצעת יכולה להיות נמוכה יותר.

נגישות – עסק נגיש אינו רק עסק שמאפשר לבעלי מוגבלות לקבל שירות אלא גישה עם רכב / תחבורה ציבורית וכדומה, ככל שיהיה קל יותר ללקוחות שלכם להגיע אליכם הם יעדיפו אתכם על פני אחרים.