דף הבית משרדים להשכרה ברמת החייל

משרדים להשכרה ברמת החייל

אם אתם מעוניינים לשכור משרד במיקום מרכזי ונחשב בתל אביב, כדאי שתשקלו את רמת החייל שבצפון מזרח העיר. באזור המבוקש מציעה סיטי אופיס- יועצי נדל"ן מבחר גדול של משרדים להשכרה בטווח רחב של גדלים ומחירים, ועבור כל מטרה.

אודות מרכז החייל

מרכז החייל הינה שכונה מטופחת ומתחדשת בצפון מזרחה של תל אביב, בצידו השני של הירקון. השכונה משתרעת על פני כ- 680 דונם ומהווה כיום מרכזי עסקי חשוב עבור חברות רבות מענפי ההי-טק , מרפאות ותחומים נוספים. גבולות השכונה כוללים במזרח את רחוב ראול ולנברג, בצפון את רחוב דבורה הנביאה, ובמערב את רחוב משמר הירדן, כאשר היא מממוקמת בסמוך לצהלה, שיכון דן ואזור תעשייה ירקון וקריית עתידים. בזכות מיקומה של רמת החייל בצפונה של העיר, והיותה קרובה לצירי תנועה מרכזיים, היא זוכה בשנים האחרונות לעניין נדלני רב שתרם להפיכתה למרכז עסקים משגשג ומבוקש. כיום פועלים ברמת החייל בשעות היום כחמש מאות בתי עסק שונים, ובשעות הערב מהווה האזור מרכז פנאי ובילוי תוסס עם שפע של בתי קפה ומסעדות. כמו כן, מרוכזים בה סניפי בנק ודואר רבים.

מבחר גדול ואיכותי של משרדים

ברשותנו מאגר נרחב של משרדים להשכרה ברמת החייל, בקשת רחבה של מחירים, גדלים ובנייני משרדים שונים. זאת, החל במשדרים קטנים ולא יקרים בבניינים ישנים ומטופחים, ועד למשרדי יוקרה גדולים בבניינים חדישים ומפוארים. על מנת לסייע לכם באיתור המשרד הנכון עבורכם עומד לרשותכם צוות יועצי נדל"ן מקצועי, אשר יבחן ביחד עמכם את כל הצרכים והשיקולים ויעניק לכם פתרונות מדויקים ומקיפים.

ליווי וייעוץ נדל"ן מקצועי

על מנת לסייע לכם בבחירת המשרד נבחן את הנושא לאור קשת רחבה של היבטים פיננסיים, משפטיים, אדריכליים ועיצוביים. הבחינה כוללת בין היתר את הבנת והגדרת הצרכים לרבות הגדרות תקציב מפורטות, מועד השכרה מבוקש, גודל וחלוקת משרד נחוצה. כמו כן, נבחן את מאפייני פעילות העסק אשר יקבעו את מיקומו הנכון ברמת החייל מבחינת נגישות, ספקי שירותים ומאפייני קהל הלקוחות. נתונים אלו ועוד רבים נוספים יסייעו לנו באיתור המשרד האידיאלי עבורכם.

השכרת משרד ברמת החייל

המעוניינים להשכיר משרד ברמת החייל בהתאמה אישית מלאה, מוזמנים ליצור קשר עם סיטי אופיס בטלפונים 050-7220991 ו- 052-7817444. נשמח להיפגש עמכם ולספק פרטים נוספים בנושא.