דף הבית משרדים למכירה – רוכשים ומבטיחים עצמאות כלכלית

משרדים למכירה – רוכשים ומבטיחים עצמאות כלכלית

פעם אחר פעם שוק הנדל"ן מוכיח את עצמו כהשקעה איכותית ומניב לטווח רחוק. ללא ספק מבינים כולם כי משרדים למכירה מהווים עוגן כלכלי חשוב ויציב שמאפשר להיות בטוחים יותר בקשר לעתיד שלנו.

באופן עקבי, שוק הנדל"ן מוכיח את עצמו כהשקעה איכותית ומניבה לטווח ארוך. ללא ספק, מבינים כולם כי משרדים למכירה מהווים עוגן כלכלי חשוב ויציב שמאפשר להיות בטוחים יותר בנוגע לעתיד שלנו. משרדים שרכשתם הם נכס שתמיד יהיה לו ערך, השוק מראה שהנדל"ן ובעיקר המסחרי עולה ומתעצם עם השנים. לכן בעידן חדש ולא מוכר, עידן הקורונה, רבים מבינים שלהיות עם נדל"ן בבעלות ובמיוחד עם נכס מניב, הביטחון הכללי טוב יותר. להיות בעל נכס זה הרבה יותר מאשר כסף בבנק !

 

 

רוכשים משרדים עם מחשבה תחילה

בעלות על נכס מהווה יתרון משמעותי, איך זה תורם לנו? מה היתרון בלהיות הבעלים של נדל"ן כזה או אחר? ובכן יש 3 סיבות עיקריות תוך הבנה שיש עוד רבות מאלו:

  • אדונים לעצמכם – ההבדל המשמעותי בין שכירת משרד או מבנה לבין רכישת משרד הוא עניין הבעלות, כאשר אתם הבעלים של הנכס יש לכך יתרון משמעותי, ראשית מבחינת ההוצאות ישנו מרכיב השכירות שלא קיים, שנית אתם תוכלו לעצב ולשנות את הנכס ללא תלות בגורם עליון כמו בעלים, הרי אתם הבעלים.
  • כלכלית – כפי שציינו לעיל נושא ההוצאות יורד משמעותית, בעיקר כאשר אתם אלו המכתיבים את הכללים של הנכס, אתם מחליטים מי ינקה, מי יתחזק ומי יאבטח. להבדיל במקומות שכורים, שם אתם מחוייבים להשתמש בשירותים הניתנים על ידי בעל הנכס.
  • ערך – נכס בדרך כלל שומר על ערכו, לרוב כשמדובר על נכסים הנמצאים באזור המרכז הערך שלהם עולה עם הזמן, לכן להיות בעלים של משרד מהווה ביטחון כלכלי לטווח רחוק.

 

המיקום קובע את ערכם של משרדים למכירה

יש מגוון עצום של משרדים למכירה, יש הבדלים משמעותיים בגודל הנכסים, העיצוב והגימור שלהם, כל פרט משפיע, אפילו מספר הקומה בבניין, אפילו תחנת הרכבת א האוטובוס מבחינת המיקום משפיעה על ערך ושווי הנכס אולם יש דבר אחר שהוא קריטי מבחינת התמחור, זהו המיקום. מיקום הנכס משפיע באופן ישיר על השווי, ואכן משרדים למכירה בפריפרייה מפוארים ככל שיהיו ערכם יהיה נמוך יותר ממשרד או נכס במרכז. אז כאשר אתם בוחנים משרדים למכירה קחו בחשבון את כל המרכיבים כמו נגישות, תחבורה ציבורית, גימור, חניות וללא ספק גם את המיקום הגיאוגרפי של הנכס כל אלו יחד ירכיבו עבורכם את המחיר המלא של המשרד אותו אתם עומדים לרכוש. מעבר לזאת,  משרדים למכירה שנמצאים באזור המרכז יהיו קלים יותר למימוש כלומר יהיה יותר קל להשכיר אותם או למכור אותם הלאה.