דף הבית משרדים להשכרה ברוטשילד הופכים את העסק למוצלח יותר

משרדים להשכרה ברוטשילד הופכים את העסק למוצלח יותר

בתקופה האחרונה הפכו משרדים להשכרה להיות נפצים יותר, אם אתם לא אלו שבחרו לרכוש את המשרד סביר להניח שאתם שוכרים אותו. יש יתרונות רבים עם משרדים להשכרה ברוטשילד שהופכים את העסק שלכם למוצלח יותר.

משרדים להשכרה ברוטשילד – להצליח בכל הכח

לרוב העסקים ששוכרים את המקום בו הם נמצאים יכולים להנות ממגוון יתרונות שלא תמיד קיימים אצל בעלי הנכסים. יחד עם זאת יש הבדלים בין המשרדים השונים הבאים  לידי ביטוי במחיר שתשלמו ובתמורה שתקבלו מאותם משרדים להשכרה ברוטשילד יתרונות אלו וקצת יותר בהמשך.

ראשית דבר למה יש משרדים להשכרה ברוטשילד עם הבדלי מחירים?

משרדים להשכרה ברוטשילד יכולים להיות מתומחרים בצורה שונה, אפילו אם מדובר על 2 משרדים באותה קומה באותו בניין, השאלה הנשאלת היא אילו גורמים משפיעים על תמחור המשרדים, מדוע יתכנו פערים של עשרות אחוזים בין משרד בתל אביב לבין משרד בבאר שבע, ויתרה מכך איך יתכן כי המשרדים באותו בניין ובאותה קומה כאשר אחד מהם יעלה כמעט כפול במחיר החודשי… לפניכם  4 מהסיבות הבולטות:

גימור – אחת הסיבות הבולטות להפרשי מחירים של משרדים להשכרה ברוטשילד היא ללא ספק הגימור, ככל שהמשרד מפואר יותר, העלות החודשית תהיה גבוהה יותר.

גודל – בסופו של יום אנו משלמים על השטח שאנו שוכרים, הכוונה היא שהמחיר משולם לפי מטר רבוע וככל ששטח המשרד גדול יותר כך העלות הסופית מן הסתם תהיה גבוהה יותר.

ניהול  – דמי ניהול הם נגזרת ישירה של שטח המשרד, במקומות מסויימים העלות היא ממוצעת בין כלל המשרדים במבנה ואילו במקרים אחרים אתם תשלומו בדיוק לפי גודל ושטח המשרד, דמי ניהול עלולים לכלול את הניקיון והתחזוקה ולעיתים גם את שירותי האבטחה.

מיקום – המיקום של המשרד ללא ספק מהווה גורם בעל משקל משמעותי בתמחור מחירי השכירויות, משרדים להשכרה אשר נמצאים במרכז יעלו הרבה יותר מאשר אלו הממוקמות בפריפריה. אולם גם משרדים להשכרה ברוטשילד שיש אליהם תחבורה נוחה יתומחרו גבוה יותר מאשר משרדים שהגישה אליהם קשה או לא נוחה.

ככה תבחרו משרדים להשכרה ברוטשילד שיתאימו לכם

רוצים לדעת האם משרדים להשכרה ברוטשילד מתאימים לכם ? נסו לברר ולאבחן את הנקודות הבאות, אמנם אלו רק חלק מהדברים אך ללא ספק יועילו לכם ביותר:

סוג העסק – לכל סוג עסק יש את המאפיינים שלו ולפי הסוג תוכלו להחליט איזה משרד אתם צריכים ואפילו היכן הוא יהיה ממוקם, לדוגמה משרד בו אין קבלת קהל או שקבלת הקהל מועטה למדי תוכלו להסתפק במשרד המחולק לחדרים לעומת עסק שיעודו קבלת קהל אזי יהיו שם חדר המתנה, דלפק מזכירות וכדומה.

זמן שכירות – אתם צריכים לדעת מה צופה העתיד, נכון לא הכל ודאי אך ללא ספק תרצו להשקיע ולבחור משרדים להשכרה ברוטשילד אותם תשכרו לטווח ארוך.

תקציב – התקציב גם הוא גורם משפיע על הבחירה שלכם, הרי בסופו של יום תצטרכו לשלם את השכירות יחד עם יתר ההוצאות כגון דמי ניהול, ארנונה, חשמל וכדומה.

מיקום – המיקום הינו דבר שאין להקל בו ראש, המיקום ישפיע על סוג הלקוחות שיגיעו אליכם, על שעות העבודה ואפילו על המחיר שתשלמו.