דף הבית בוחרים משרדים להשכרה בקומה נמוכה ונהנים

בוחרים משרדים להשכרה בקומה נמוכה ונהנים

משרדים להשכרה בקומה נמוכה בוחרים עם שיקול דעת

בעלי עסקים רבים בוחרים לשכור את הנכס בו העסק פועל מסיבות רבות, אחת מסיבות אלו היא הגמישות היחסית ביחס למיקום העסק, במיוחד אם אתם עדיין לא בטוחים לגבי הלקוחות שלכם. משרדים להשכרה קיימים במגוון גדול המבדיל ביניהם הוא המיקום, הגודל, הגימור וכדומה.

חשוב לבחור משרדים להשכרה בקומה נמוכה שיתאימו לצרכים שלכם מכל הבחינות גם מצד הלקוחות שלכם וגם מצד העובדים שלכם ואף אתם עצמכם. על מנת להבין את ההבדלים השונים בין משרדים להשכרה נבין מה הגורמים שמשפיעים על התמחור בהמשך.

 

למשרדים להשכרה בקומה נמוכה מחירים שונים, כיצד?

השאלה הנשאלת היא כיצד יתכן ששני משרדים באותו גודל בעלי מחיר שונה או לחילופין 2 משרדים בעלי גודל שונה הקטן יותר יהיה יקר יותר מהגדול? משרדים להשכרה בקומה נמוכה שונים ממשרדים אחרים בקריטריונים שלהם ולכן יתכנו פערי מחירים לפניכם חלק קטן מהנקודות שאליהם יש להתייחס בעת תמחור משרדים להשכרה בקומה נמוכה:

מיקום – חשוב להבין כי משרדים להשכרה במרכז יהיו יקרים יותר מאלו בפריפריה. זהוק נתון קבוע שאתם חייבים להכיר לפני שאתם מתחילים לחפש משרד לעבור אליו.

גודל – הדבר הבא הוא שטח המשרד, ככל שהוא יהי גדול יותר העלות הכללית תהיה גבוהה יותר, קחו בחשבון שהתמחור הינו לפי מ"ר – לכל מ"ר, אז משרד עם 100 מ"ר יעלה פחות ממשרד של 500 מ"ר.

חלוקה – חלוקה פנימית משנה את פני הדברים, לעיתים אתם תעדיפו OPEN SPACE ולעיתים תרצו חדרים נפרדים. כל וריאציה באה לידי ביטוי במחיר בסופו של דבר.

דרכי גישה – איך מגיעים אל המשרד? כאשר אתם בוחנים משרדים להשכרה בקומה נמוכה חשוב שתבדקו האם יש תחבורה ציבורית, רכבות, אוטובוסים, חנייה וכדומה. אלו ישפיעו על המחיר הסופי גם כן.

לסיכום בחירת משרדים להשכרה בקומה נמוכה

כאמור בחירת משרדים להשכרה בקומה נמוכה אינה דבר של מה בכך  ויש לתת תמות לב רצינית כאשר בודקים ובוחנים את המשרד בו אתם אמורים להיות.

אחת הטעויות שנעשות בעת בחינת משרדים להשכרה בקומה נמוכה היא שמחשבית את העלות הראשונית ולא את העלות הסופית והכוונה היא שאם אתם מגדירים תקציב מראש עבור משרדים להשכרה בקומה נמוכה תצטרכו לעשות חשבון שיכלול את כל המרכיבים מעבר לעלות השכירות עצמה כגון דמי ניהול, תחזוקה, חשמל, ארנונה וכיוצא בזה.

כל אלו יחד מסתכמים להוצאה החודשית שלכם. ואם אתם מתכננים נכון את התקציב הרי שלא תהיו מופתעים ביום תשלום החשבונות. מומלץ לבדוק ולהתייעץ עם גורם מקצועי טרם סגירת עסקה על מנת שתדעו על כל הפרטים הקטנים ועל מנת שהעסקה שלכם תהיה מוצלחת.