דף הבית אחרי הקורונה – משרדים להשכרה מותאמים לנכים הם פתרון מושלם

אחרי הקורונה – משרדים להשכרה מותאמים לנכים הם פתרון מושלם

הקורונה לימדה אותנו דבר אחד או שניים, אבל מה שבטוח, עבודה מהבית זו לא הדרך היעילה להגיע לתוצאות

סביבת עבודה מודרנית, לפרודוקטיביות מקסימלית
סביבת עבודה מודרנית, לפרודוקטיביות מקסימלית

אחרי שנתיים פלוס רבים הבינו שכעת צריך לתור אחר משרדים להשכרה. הפתרון הביתי הפך עד מהרה מיתרון למכשול או לגורם מעכב לכל הפחות והובן כי המשרד הוא המקום בו ניתן לבצע משימות בשקט וללא הפרעה. יש יתרונות רבים לבחירת משרדים להשכרה מותאמים לנכים אשר מאפשרים נוחות וגמישות לבעלי העסק מצד אחד וללקוחות אותם עתידים לפגוש מצד שני. חשוב לציין, יש הבדלים משמעותיים בין משרד למשרד כך למשל משרדים להשכרה מותאמים לנכים יהיו עם מחירים שונים הנובעים ממיקום, תוספות ועוד. נבין את ההבדלים והסיבות לכך בהמשך.

הבדלי המחירים של משרדים להשכרה מותאמים לנכים

יש הבדלים במחירי משרדים להשכרה ולעיתים הבדלים אלו משמעותיים. על מנת להבין את הסיבה להבדלי המחיר של משרדים להשכרה מותאמים לנכים נכיר את הבסיס שמרכיב את המחיר:

  • שטח המשרד – עובדה מוגמרת היא שמשרדים להשכרה מותאמים לנכים בעלי שטח גדול יהיו בעלות גבוהה יותר מאשר משרד עם שטח קטן. 
  • מיקום – למיקום המשרד יש השפעה מהותית על המחיר, משרדים להשכרה מותאמים לנכים בקומות גבוהות יעלו יותר מאשר בקומות נמוכות ויותר מכך, משרד במרכז העיר יעלה יותר ממשרד בפריפריה. גם כאן יש צורך לקחת בחשבון אלמנטים נוספים מסביב כגון חניות, דרכי הגעה וכדומה.
  • גימור – אין ספק שמשרד עם פרקט, מצוייד ומאובזר יעלה פחות מאשר 4 קירות שתצטרכו להשקיע בהם ולהתאים אותם. 

 

לבחור משרדים להשכרה מותאמים לנכים זו לא תורה מסיני

אין צורך להלחץ או לחשוש משכירת משרדים מותאמים לנכים, כל עוד תגדירו במדויק מה אתם צריכים, כך לא תשכרו משהו שאינו מתאים לכם ואינו משרת אתכם.

על מנת לבחור נכונה ולהיות בטוחים שהמשרד אותו אתם עומדים לשכור מתאים לכם הנה חלק מהשיקולים שתצרכו לבדוק:

  • הגדרת תקציב – לב ליבו של כל תהליך הוא הגדרת התקציב מראש כך תמקדו את החיפוש שלכם אחרי משרדים להשכרה מותאמים לנכים ולא תיכנסו להוצאות לא מתוכננות.
  • הגדרת ייעוד – אם תגדירו מי אמור להיות ולהשתמש במשרד תוכלו לדמיין איך העיצוב הפנימי יראה, וכפי שציינו עיצוב הפנים משפיע גם הוא על המחיר. שאלו את עצמכם האם זה משרד שמקבל לקוחות או מקום שבו עובדים ללא קבלת פנים? 
  • הגדרת מיקום – בחירת משרדים להשכרה מותאמים לנכים במקום מרכזי תועיל לכם ותקל על הלקוחות והעובדים שלכם להגיע למשרד, אולם תצטרכו לקחת בחשבון גם את דרכי ההגעה והנגישות.